Эчтәлек - АВТОРДАН
- Беренче бүлек
- V сыйныф
- ГҮЗӘЛ ГАМЬ
- Безнең кенәри
- Көнбагыш
- Яраткан укытучым
- Әбием
- Пилмән
- Мин чәчәкләр яратам
- Якын дусларым
- Габдулла Тукай һәйкәле янында
- Туган ягым табигате
- Мин шофер булырга телим!
- Туган йортым бусагасы
- Яз килде
- ТАТАР ХАЛЫК АВЫЗ ИҖАТЫ
- Җиде — бәхет саны
- Җиде кат үлчә, бер кат кис
- Эш беткәч, уйнарга ярый
- ӘДӘБИЯТ
- Су анасы сабагы
- Татар йорты
- Кыр казы
- Батырлыктан туган матурлык
- Осталык — иң зур байлык
- VI сыйныф
- ГҮЗӘЛ ГАМЬ
- Минем тормышымда матур әдәбият
- «Китап укып елый алганнарның Күңелендә булмый каралык»
- «Кеше өчен иң әүвәле намус дигән...»
- «Җир йөзе шундый киң, күңелле һәм якты»
- Туган як
- Туган авылым минем
- ТАТАР ХАЛЫК АВЫЗ ИҖАТЫ
- «Сүз күңелдә очкын булып көйри, Сүз арыслан итә йөрәкне»
- Ай былбылым
- «Көзге ачы җилләрдә»не укыгач
- ӘДӘБИЯТ
- Г. Камалның «Беренче театр» комедиясендә Бибинең башкалар белән мөнәсәбәте
- С. Рәмиев иҗатында авылга мәхәббәт
- Татар әдәбиятында Тукай образы
- Хәсән Туфан шигырьләрендә чор сулышы
- Илсөяр миңа ни өчен ошады?
- «Йолдыз кашка турында баллада»да конфликт
- «Мәүлия нигә көлде?» әсәрен хикәяләүче
- Өч Мәхмүт
- «Наил һәм Фаил» повестенда хикәяләүче герой
- Р. Миңнуллин шигырьләрендә лирик мин
- Р. Миңнуллин шигырьләрендә юмор алымнары
- Мин сезгә яраткан героем турында язарга телим
- VII сыйныф
- ГҮЗӘЛ ГАМЬ
- «Җир шарын васыять итик балаларга! Сакласыннар, олыларның ышанычын акласыннар!»
- Мин сезгә яраткан шагыйрем турында сөйләргә телим
- «Киләчәге бар милләт без, Шәхесләргә бай милләт без»
- Яшә, Казаным!
- Мин сезгә үземнең яраткан әсәрем турында язарга телим (I)
- Мин сезгә үземнең яраткан әсәрем турында язарга телим (II)
- Мин сезгә үземнең яраткан әсәрем турында язарга телим (III)
- «Көйнең, телнең, гореф-гадәтләрнең бар үз моңы, бар үз хисләре»
- ТАТАР ХАЛЫК АВЫЗ ИҖАТЫ
- Сөембикә турында уйланулар
- ӘДӘБИЯТ
- «Каюм Насыйри үз халкының һәм үз чорының улы булган»
- Г. Тукайның «Печән базары, яхуд яңа Кисекбаш» поэмасында Печән базары әһелләре
- Дәрдмәнд лирикасында фәлсәфи уйланулар
- Дәрдмәнднең «Видагъ» шигыренә салынган фәлсәфә
- Гасырлар һәм минутлар
- Татар әдәбиятында һәм сәнгатендә Муса Җәлил образы
- К. Насыйриның «Әбүгалисина» кыйссасында фантастик элементлар
- Фатих Хөснинең «Йөзек кашы» әсәрендә Вәсиләнең тышкы портреты
- Шулай үлде Ватан улы
- «Сез — болгар бабалары, Без — аның балалары»
- Мин сезгә яраткан язучым турында сөйләргә телим
- «Бер ананың биш улы» повестенда эчкечелеккә китергән сәбәпләрне ачу
- VIII сыйныф
- ГҮЗӘЛ ГАМЬ
- Сез «... кабызган утлар сүнми алар, Сүнми алар хәтәр җилләрдә...»
- Хаклык өчен көрәшчеләр сафында минем урыным
- Халкымның күңел байлыгы
- Бүгенге татар драматургиясендә замандашым
- Нәкый Исәнбәт — фольклорчы
- ТАТАР ХАЛЫК АВЫЗ ИҖАТЫ
- Тарихлардан килгән хакыйкать
- «Идегәй» дастанында Туктамыш хан һәм Котлыкыя арасындагы вакыйгалар
- ӘДӘБИЯТ
- Фатих Кәриминең «Салих бабайның өйләнүе» хикәясендә табигать тасвиры
- Ф. Кәриминең «Салих бабайның өйләнүе» әсәрендә үзәк геройга характеристика
- Һ. Такташның «Алсу» поэмасындагы төп фикер
- А. Расихның «Дустым Мансур» әсәренә рецензия
- М. Җәлилнең «Сандугач һәм Чишмә» әсәрендә яшәү мәгънәсе турында фикер
- Икенче бүлек
- IX сыйныф
- ГҮЗӘЛ ГАМЬ
- «Киләчәге бар милләт без, Шәхесләргә бай милләт без»
- Ил хәтере — вакыт күпере
- Яңа гасыр башында милләтебезнең киләчәге турында уйлануларым
- ТАТАР ХАЛЫК АВЫЗ ИҖАТЫ
- Мифлар — хыял тудырган дөнья
- М. Кашгарыйның «Диван...»ында мәкальләр
- ӘДӘБИЯТ
- Алтын Урда чоры — татар әдәбиятының Яңарыш чоры
- С. Сараи иҗатында чагылыш тапкан әхлакый-этик таләпләр җыелмасы
- Утыз Имәни иҗатында гыйлем-мәгърифәт темасының чагылышы
- Казан ханлыгы шигъриятендә суфичылык чагылышы
- Татар поэзиясендә әхлак проблемасы
- «Бичара кыз» һәм «Рәдде бичара кыз» пьесаларына чагыштырма анализ
- «Бичара кыз» һәм «Рәдде бичара кыз» драмаларының жанр үзенчәлекләре
- «Бичара кыз» һәм «Рәдде бичара кыз» драмаларын үзара чагыштыру
- X сыйныф
- ГҮЗӘЛ ГАМЬ
- Яраткан әсәрем турында язарга телим
- Г. Бәширов әсәрләрендә Туган як образы
- ӘДӘБИЯТ
- Әдәбият мәйданына алып килгән әсәр
- Г. Исхакыйның «Тәгаллемдә сәгадәт...» әсәрендә уздырылган карашлар
- Г. Исхакыйның беренче әсәрләрендә яманлык белән яхшылык көрәше
- Гаяз Исхакыйның башлангыч чор әсәрләрендә гыйффәтлелек мәсьәләсе
- Әдәби әсәрләрдә бетем турында уйлануларым
- Г. Исхакыйның башлангыч чор әсәрләрендә бетем
- Ф. Әмирханның «Яшьләр» пьесасында аталар һәм балалар каршылыгы
- Ф. Әмирханның «Яшьләр» пьесасында халыкчылык мәсьәләсе
- Ф. Әмирханның «Яшьләр» пьесасында яңача яшәү идеалы
- М. Гафури поэзиясе — «чорның күзе һәм колагы»
- Рус шигъриятенең Г. Тукайга тәэсире
- XI сыйныф
- ГҮЗӘЛ ГАМЬ
- Яңа әсәр укыгач
- Ә. Гаффарның «Язлар моңы» драмасының идея-тематик эчтәлеге
- Бүгенге әдәбиятта милли проблемалар
- Сәхнә әдәбиятыбыз турында уйлануларым
- Бүгенге татар драматургиясе турында уйлануларым
- «Остаз»
- «Үлемнәре белән үлемсезлек яулап ала безнең шагыйрьләр» (I)
- «Үлемнәре белән үлемсезлек яулап ала безнең шагыйрьләр» (II)
- «Үлемнәре белән үлемсезлек яулап ала безнең шагыйрьләр» (III)
- ӘДӘБИЯТ
- М. Җәлилнең «Юллар» шигыре
- Г. Әпсәләмов иҗатында батырлык темасы
- Кеше китә — җыры кала
- Т. Миңнуллинның «Әлдермештән Әлмәндәр»ендә реаль һәм шартлы образларның үзара мөнәсәбәте
- Татар әдәбиятында җитәкче образы
- «Дала буйлап кылганнар йөгерә...»
- А. Гыйләҗев — драматург
- Өченче бүлек
- Сочинение язарга өйрәнәбез
- Сочинение язу җиңелме?
- Сочинениенең төп төрләре
- Сочинениегә куелган кайбер таләпләр
Тулысынча архивны сервердан күчерү ссылкасын басып алырга мөмкин. |